GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali

  • masa pelepasan:2024-04-29 09:12:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:397
  • Penerangan pantas:

    Guangdong,Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?Guangdong

Kandungan artikel

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

GuangdongPerlindungan elektrokimia juga boleh digunakan untuk melindungi logam menggunakan prinsip bateri utama,

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Migdal Ha`EmeqKebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, memperbaiki atau menggantikan.

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.


GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali



The wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Apabila memahami peralatan platform angkat, ia akan ditemui bahawa peralatan tersebut masih berbeza dari produk mekanik lain. Apabila menggunakan mesin angkat, sumber kuasa asas perlu digunakan, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua ialah latihan yang sesuai untuk penggunaan peralatan selepas pemasangan dan penyahpepijatan. Xilang Door Industry akan mengatur jurutera teknikal pemasangan profesional untuk memasang platform penangkapan hidraulik di lokasi pelanggan. Selepas pemasangan selesai, pasukan staf teknikal akan menyediakan latihan pada proses operasi dan tindakan keselamatan platform penangkapan hidraulik untuk pengguna yang sesuai. Pada masa yang sama, mereka juga akan menjelaskan beberapa perkara penyelamatan di masa depan; Periksa dengan hati- hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen yang baru diproses dan terkumpul dari platform angkat hidraulik, yang memerlukan operasi normal dan tempoh berjalan masuk. Selama berjalan dalam tempoh,GuangdongLif legu aluminium yang diletak di kereta, perlu memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada pakaian dan air mata yang berlebihan. Jika ada, Xilang Door Industry, pembuat platform angkat hidraulik, sepatutnya menyediakan rawatan profesional dalam masa yang tepat untuk mencegah kegagalan peralatan secara awal; After using it for a period of time, necessary work should be carried out. After using it for a period of time, the hydraulic pressure should be increased

Adjusting the oil pipe.

Survey produkPipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan,GuangdongGarpu gunting platform angkat bimbit, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.

Apabila melepaskan berlaku komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.


GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali



Apabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Berapa harganya?Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Komponen dan sistem lif kargo yang mengangkat mesti dibersihkan semasa proses pemprosesan dan pemasangan. Semasa pemprosesan dan pembuatan komponen, setiap proses mesti membersihkan dan menghapuskan bahan-bahan tersisa semasa pemprosesan; Komponen mesti dibersihkan sebelum pengumpulan, dan pembersihan dan pemeriksaan ketat mesti dilakukan selepas pengumpulan; Selepas membuang bahan-bahan mencemar seperti burrs dan penywelding slag tangki minyak dan saluran paip perlu dipilih untuk membuang oksid permukaan; Lakukan pemadaman siklik pada sistem hidraulik yang dipasang awalnya, dan secara peribadi sampel dan analisis sistem sehingga sistem bersih dan memenuhi keperluan.

Sekali lagi,GuangdongPlatform penangkapan jenis gunting bergerak, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

GuangdongApa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?


HlohovecMaklumat produk lain
  • CesenaLif duduk rumah.Ensiklopedia terminologi industri

    CesenaLif duduk rumah.Ensiklopedia terminologi industri

  • Sheikhu PuraPengubah kuasa konstruksiPelan pembetulan masalah industri

    Sheikhu PuraPengubah kuasa konstruksiPelan pembetulan masalah industri

  • AnshanPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriSejauh mana anda tahu

    AnshanPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriSejauh mana anda tahu

  • AnshanJembatan penghalang bergerakKlasifikasi dan fungsi

    AnshanJembatan penghalang bergerakKlasifikasi dan fungsi

  • TorinoJembatan pengangkutan bekasDibawa dalam peluang pembangunan baru di China

    TorinoJembatan pengangkutan bekasDibawa dalam peluang pembangunan baru di China

  • TorinoPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerAnalisis keperluan insentif

    TorinoPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerAnalisis keperluan insentif

  • TorinoLif kecil rumah tangga suaiPertahanan fungsi yang berbeza

    TorinoLif kecil rumah tangga suaiPertahanan fungsi yang berbeza

  • BhimbarPengubah kuasa miniaturApa yang disertakan secara amnya

    BhimbarPengubah kuasa miniaturApa yang disertakan secara amnya

  • segera:Peringatan: Maklumat GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali memberi anda GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali oleh syarikat kami, perkhidmatan GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali. GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GuangdongJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara melatih pengendali, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!